Kaikki tieto yhdestä paikasta – myJETTA palvelu

Jetta-Talo Oy on kasvattanut hienosti asiakastyytyväisyyttään.

Jetta-Talo Oy on kasvattanut hienosti asiakastyytyväisyyttään. NPS- kyselyiden arvot neljältä viime vuodelta ovat seuraavat:

  • 2020                  54
  • 2021                  54
  • 2022                  55
  • 2023                  62

NPS-mittauksessa yli nollan tulos on hyvä, yli 20 tulos erinomainen ja yli 50 on jo loistava.  Huonoimmassa tuloksessa minimitulos on -100 ja vastaavasti maksimitulos puolestaan voi olla +100.

NPS kyselyjen taustaa

Miten kysytään ja milloin? Haluamme tietää, kuinka toimimme asiakkaidemme näkökulmasta. Kyselyt lähetetään seuraavien vaiheiden jälkeen.

  • Ensimmäinen kysely lähtee, kun kauppa on tehty. Lähetämme lisäksi kyselyn myös asiakkaille, jotka päätyivät kilpailijallemme, eli NPS luvussa 62 on mukana myös kilpailijalle päätyneet! Tämä tieto on meille erityisen tärkeää ja auttaa kehittämään toimintaamme
  • Toinen kysely lähtee siinä vaiheessa, kun suunnittelu valmis.
  • Kolmas kysely tehdään, kun asennus valmis. Nämä kolme kyselyä lähtevät kaikille asiakkaillemme aina.

Mikäli toimitus on ns. levyvalmistoimitus (tai osa toimituksista on levyvalmiita sisältäen myös lvis -työt ym.)  saa asiakas vielä kaksi kyselyä. Näitä kyselyjä on tehty kahtena viimevuotena.

  • Neljäs levyvalmiskysely koskee timpuri ja lvi-töitä, jotka tehdään heti asennuksen jälkeisten 16–20 viikon aikana.
  • Viides kalustuskysely lähetetään, kun lvis- kalusteiden asennukset on tehty. Joskus tämä kysely voi lähteä jopa vuosi talopaketin toimituksesta, eli kun asiakas on rakentanut talon siihen vaiheeseen, että kalusteiden asennus onnistuu (mm. vesihanat, suihkut ym.)

Olemme pitkään panostaneet asumisen laatuun. Jetta-Talo tunnetaan ainutlaatuisten kotien tekijänä. Meille on ollut koko historiamme ajan tärkeää kehittää palvelua ja tuotetta. Vaihtelevassa markkinassa olemme pyrkineet mukauttamaan toimemme ja toimintamme kulloinkin vallitsevaan tilanteeseen.,

 

NPS-MITTAUKSESTA YLEISESTI, MIKÄ ON NPS JA MITEN SITÄ MITATAAN?

”NPS” eli Net Promoter Score on kansainvälisesti käytetyin asiakasuskollisuuden mittari. Se mittaa asiakkaan suositteluhalukkuutta ja tyytyväisyyttä yhden kysymyksen avulla.

Kuinka todennäköisesti suosittelisit palvelua / tuotetta kaverillesi tai kollegallesi?

Kysymykseen vastataan asteikolla 0-10, jossa 1 tarkoittaa erittäin epätodennäköistä suosittelua ja 10 erittäin todennäköistä suosittelua.

Arvion perusteella vastaajat jaetaan kolmeen luokkaan:

9-10 = suosittelijat

7-8 = passiiviset / neutraalit

0-6 = arvostelijat

NPS lasketaan vähentämällä arvostelijoiden prosenttimäärä suosittelijoiden prosenttimäärästä. Luku sijoittuu välille -100 (ei yhtään suosittelijaa) ja 100 (ei yhtään arvostelijaa).” – teksti lainattu suoraan Trustmaryn sivuilta.

Talounelmat todeksi – liity unelmalistalle

Lähde matkalle kohti talounelmiesi toteuttamista. Liity Unelmalistalle ja lähetämme sähköpostiisi inspiraatiota, hyötytietoa sekä ajankohtaisia kampanjoita. Voit poistua listalta milloin haluat.

"*" näyttää pakolliset kentät

Minulla on jo tontti
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Ota yhteyttä tai kysy lisää

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.